Re: voldria instal·lar una debian i no sé per on començar...

----- Original Message -----
From: Òscar Vergé
To: debian-user-catalan@lists.debian.org
Sent: Thursday, June 13, 2002 11:40 PM
Subject: voldria instal·lar una debian i no sé per on començar...

>Hola,
>estic interessat en posar-me una debian (en aquests moments el tinc amb una
partició w2000 i una altra SuSE 7.2 però m'agradaria acabar tenint >una sola
"partició" Linux-Debian) però tinc uns quants dubtes que m'iteressaria
solucionar abans de llançar-m'hi:

>- és factible treballar única i exclusivament amb la debian (o és una visió
massa radical)?

Depèn del que necessitis. Ofimàtica, dibuix, programació , servidor ...

>- quina versió n'he de baixar? (m'han recomenat la woody)

Sí, la woody està bé. De fet està a punt de passar a estable i té el
software bastant actualitzat.

>- és interessant fer la instal·lació via internet?

Bé, si tens una bona connexió és la millor idea. Fins i tot ho pots fer a
partir d'una Potato. Instal·la una versió bàsica (sense cap paquet extra) i
després canvies les línies del sources.list (canviant potato/stable per
woody) i vinga: apt-get update; apt-get dist-upgrade. Jo ho he fet i va
bastant bé.

>- em podrieu recomenar un mirror des d'on baixar les iso's necessàries?

Vés a debian.org. Si ho vols fer a través de xarxa, hi ha una iso de woody
especial per a aquest tipus d'instal·lacions. No l'he provat, però només són
190 Mb (+ o -).

Vinga, molta sort...

>Moltes gràcies per la atenció i espero la vostra resposta.
>Òscar

Agustí