voldria instal·lar una debian i no sé per on començar...

Hola,
estic interessat en posar-me una debian (en aquests moments el tinc amb una partició w2000 i una altra SuSE 7.2 però m'agradaria acabar tenint una sola "partició" Linux-Debian) però tinc uns quants dubtes que m'iteressaria solucionar abans de llançar-m'hi:

- és factible treballar única i exclusivament amb la debian (o és una visió massa radical)?
- quina versió n'he de baixar? (m'han recomenat la woody)
- és interessant fer la instal·lació via internet?
- em podrieu recomenar un mirror des d'on baixar les iso's necessàries?

Moltes gràcies per la atenció i espero la vostra resposta.
Òscar