Re: Reconéixer .swf amb GNome

On dc, 2002-12-04 at 23:20, Xavier Clotet wrote:

> En el Gnome 1.4, al Centre de control hi ha l'apartat "Manejadors de
> documents" i en un subapartat seu "Tipus de fitxer i programes".
> Allà hi trobaràs una llista de tipus de fitxer amb les seves extensions
> i el programa a associar-hi.
>
> Si utilitzes el Gnome2... no sé pas.
>
> Vinga, espero haver estat d'ajuda.
>
> Salut!

Hola,

Si tens Gnome2 i això et passa amb el nautilus2, com que segurament tens
el tipus de fitxer definit però l'únic que passa és que no hi ha
aplicació per defecte, el millor que pots fer és:

1.- apreta amb el botó dret al fitxer
2.- selecciona "obre amb/una aplicació..."
3.- Et sortirà un quadre dde diàleg informant que no tens cap aplicació
associada. Apreta "aplicació associada"
4.- Et sortirà el quadre de diàleg del tipus de fitxer. Per si no el
tens ben configurat et comento tot el que hi tinc:

Descripció: fitxer Macromedia Flash
Tipus de MIME: application/x-shockwave-flash
Categoria: Documents/World Wide Web
Extensions: swf
Programa a executar: /usr/bin/galeon

Sort!