Tipus MIME, icones...

Hola,

Seguint els consells que em van donar en aquesta llista, ja tinc
assignat al centre de control de Gnome (secció Manejadors de document)
que els fitxers .doc (per exemple) s'obrin amb l'AbiWord. Però sembla
que això només serveix per als fitxers que manego mitjançant el
navegador (Galeon) o el programa de correu (Evolution).

A l'escriptori i a la interfície gràfica per navegar pels directoris del
meu disc dur (Gnome Midnight Commander) tipus de fitxers que ja tinc
assignats a aplicacions al centre de control no tenen assignat res quan
els clico i els haig d'assignar manualment.

En canvi, vaig instal·lar un programa per des/comprimir zips (uzip) i sí
que els fitxers .zip s'associen a aquella aplicació, i quan els clico ja
s'obren automàticament. En canvi, al Centre de Control no trobo que els
fitxers .zip estiguin assignats a aquesta aplicació...

Segur que m'estic perdent una altra obvietat. Si algú sap què passa...

Vaig amb Debian 3 i amb Gnome 1.4.

Gràcies

Quim
PS: És una mica offtopic, però vaig tenir l'oportunitat de mostrar el
bou GNU i l'espiral Debian tot parlant de l'enfrontament del codi
tancat  i el codi obert davant d'uns 600 professionals relacionats amb
Internet, diria que el 98% usuaris de sistemes operatius tancats. La
intervenció i el flaix estan a disposar a
http://lawebespiral.org/wiki/bin/view/Main/QuePasaraInternet2003