Re: Instal·lador de Woody en català?

On Wed, Feb 13, 2002 at 12:10:46AM +0100, Josep Febrer Salord wrote:
> He llegit en alguns mails crec d'en Jordi Mallach que es podia instal·lar la
> Debian woody en català. Jo disposo dels 7 CD de Woody del 10/12/2001 crec que
> amb boot-floppies 3.0.17 on al CDROM quart es pot escollir EXT3 i al cinqué
> ReiserFS.

Només podràs instal·lar en català si el que ha fet els CD's ha activat
el suport d'internacionalització i ha inclòs el català entre les
llengües possibles.

> La meva pregunta és com es pot fer a instal·lar-la directament en català si
> és possible. Perque després i amb els locales ben posats al català fent un
> base-config si que hi està disponible.

Cal fer disquets (o CD's) d'instal·lació amb el suport activat.
Es suposa que jo tindria que estar mantenint-los, però no he tingut
temps encara. La idea era fer un CD mínim, una iso de unes 90Mb, que
només continguera el sistema base i una selecció de idiomes per a
instal·lar (castellà, català, gallec...).

Si vols intentar-ho, només tens que baixar-te els fonts dels
boot-floppies i mirar el fitxer "config". Ahí trobaràs la llista de
llengues disponibles, i el lloc on activar el suport de múltiples
llengues. Ara mateix, per problemes d'espai en els disquets
d'instal·lació, només una selecció de les llengues van per defecte als
floppies internacionalitzats. Entre elles no està ni el català ni el
gallec, perque hi ha altres llengues amb una base d'usuaris molt més
gran. Potser ficaràn les altres llengues en alguns dels altres CD's de
Woody. En els CD's oficials, depén de com els ha fet el autor.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E