[no subject]

Hola,

Ahir vaig estar intentant instal·lar aquesta meravellosa base de dades :-)
però vaig tenir problemes amb el script d'arranc en java, crec que va ser
el seu propi runtime en java que porta. Vaig probar a utilitzar el que
porta aquesta versió i no en vaig treure l'aigua clara.
Vaig fer servir woody i em va donar aquests problemes, al final vaig provar
d'instal·lar la versio 8.x i em va funcionar però no em va crear la base de
dades.

S'hi ha trobat mai algú? O més ben dit algú ha instal·lat oracle sobre
debian?
Algú em podria donar alguna pista, pàgina i/o consell?
He estat mirant la web de oracle, però clar sempre passa la mateixa a la
que alguna d'aquestes companyies es certifica amb suse o redhat, les
companyies passen de les distribucions que són millors.

Gràcies per endavant.
Salutacions