Re: Dubte tonto :-S

A Dissabte 14 Juliol 2001 04:03, Ingrid C. Peiró va escriure:
> Si us plau, que ningú se "n'enfoti" però, a què fa referència el terme
> "&Debian"?. Jo he suposat que es refereix a la gent de Debian, tots aquells
> que hi colaborem d'alguna forma, m'equivoco? Tanmateix quin terme puc
> utilitzar en el seu lloc?
>
> Gràcies.
>
> I'm so sorry

  Per a quin cas desitges canvial?

  Debian n'es el nom del projecte que ens dona aquestes tant i tant bones
distribucions i llavors als seus usuaris per implicació en el projecte se'ls
anomena debianers. Ja em perdonaràs però no veig per en lloc un motiu de
substitució.
--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |