Re: webwml/e/releases/index.wml

Accepto incondicionalment totes les modificacions que m'has ofert, a
excepció de la següent, on ofereixo un intermig en les meves tendències a
seguir inadvertidament aquestes sinteticitats tan famoses de l'anglès:

> [suggeriment:] 'és emprada' (massa retòric i calcat) --> 'es fa servir
> pels desenvolupadors'

"És emprada pels desenvolupadors" queda prou bé?

per altra banda, m'agraden aquests comentaris de

> com a mínim --> pel cap baix
> - En aquest moment --> A hores d'ara

Ho trobo un català més fresc que no pas el meu (sóc de Barna :)

Salut,

Ignasi
--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.