Re: [TR] Re: Debian Errades? index_ca.html

A Dimarts 03 Juliol 2001 21:14, Miquel Vidal va escriure:
> Antoni Bella Perez dijo:
>
> umm, no entenc que vols dir... L'enllaç està bé.

  Si però tindria que estar amb el grup d'adalt, és a dir a continuació
-compara amb l'anglès-.

> Et refereixes a que accents i la resta de ascii de 8bits no està convertit
> com a entitats? doncs tens raó.
>
> m.

  Bé no arrivo a tant peró em falten els &#acute i demés m'asembla que no
n'ha convertit cap.

  Per cert ja que estas ficat en el tema em podries dir si puc o no traduïr
/webwml/english/donations.wml
i en defecte dir-me qui s'ha saltat la lectura del primer email demanat
aquest fitxer doncs perdo un temps precios i ara que estic llençat fore una
llàstima no poder avançar. Amb més temps m'uniré a algun directori.
--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |