[TR] Re: Debian Errades? index_ca.html

Antoni Bella Perez dijo:

>   Ara que som vist l'entrada a Debian en català reporto el que crec que son
> tres errades;
>
>   son = és sense accent,

depen. 'Son pare' no té (possessiu) o 'Tinc son' (nom) tampoc;
però sí la tercera persona del present d'indicatiu del verb 'ésser' (o
'ser'): 'Dos i dos **són** quatre' o: 'Les Notícies Semanals de Debian
**són** un resum detallat...'

>   al final de la pàgina no surt el català com a opció

perquè JA estàs en català (prova a triar una altra llengua, i aleshores
veuràs que si surt el català com a opció ;-)

>   i just al costat la URL de la pàgina de contactes tampoc apareix.

umm, quina? et refereixes a la que surt despres de fer click a "contacteu
amb nosaltres"? (normal que disposis de català, perque encara no
existeix aquesta pagina traduida...).

>   Crec que una bona presentació fore primordial.

sí que hi ha d'altres errades ('llegeix més' quan fem servir sempre
la segona persona del plural; 'desitjeu' i 'desitja' en lloc de
'desitgeu'; 'software' en lloc de 'programari')... són les que jo m'he
trobat després ;-)

salutacions

m.

--