Re: Localització (era Re: Presentació)

A Dilluns 25 Juny 2001 22:25, Jordi Mallach va escriure:
>Aquest grup
> s'encarregaria de traduir les pàgines web, el manual d'instal.lació i
> els "boot-floppies", amb lo qual es podría instalar Debian integrament
> en català.

  Magnífica idea

> Si es començara mes o menys ara, jo crec que donaria temps a tindre tot
> traduït per el release de Debian 2.3.

  Saps res definitiu a sobre de si Woody serà 2.3 o 3.0? Crec que  amb el
compilador gcc-3.0 podrien decantar-se per la segona opció.

> Aleshores, qui pensa que podria dedicar algo de temps?
>
> Jordi

  Servidor si apunta tot i que ara estic un pel ocupat aviat estare mes
disponible. Espero que n aprenguem tots una mica mes.

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |