Re: Let the flowing flow!

Hej Leonard,

Jag dricker ej kaffe - har du choklad? :-) Låter trevligt, kan jag höra
av mig i början på veckan så kan vi kanske bestämma något närmare ?
Mycket intressant min (mail)server är just nu utsatt för en häftig
attack utifrån och jag befinner mig i en 'testfas' just nu avseende
system- och programlösning varför en hel del arbete närmaste tiden. Jag
hör av mig!

Hälsar
--Bengt

PS!
Ser fram emot att se din 'evighetsmaskin'.
Visste du att gammel-hebreiska är ett 'verbinfluerat' språk -
intressant !!!