Re: ROUTEUR ET IDENTD

I think our friend forgot to read the portion of the list use that says:

Send all of your e-mails in English. Only use other languages on mailing lists where that is explicitely allowed (e.g. French on debian-user-french).

Or...in case he can't read English:

Envoyez tous vos messages en anglais. N'utilisez une autre langue que sur les listes de diffusion où c'est explicitement permis (par exemple le français sur debian-user-french).

Please follow the code of conduct...

Phil