Is me Michela

Hej skat,

Mit navn er Fabio, jeg er 25yrs gammel, jeg er en fri minded, ?ben hearted pige, jeg kan lide at tage livet s? let som jeg kunne, jeg er en af ??de f?, der stadig tror p? venskab, k?rlighed, tillid og skilte , g?r meget enkelt og klar til at blande sig. var
gennemse internettet og kom p? tv?rs af din kontaktperson, vil det v?re min oprigtige gl?de at v?re din ven, hvis du ikke har noget imod, jeg h?ber du vil ikke tage min anmodning for givet, vil jeg s?tte pris p? det, hvis du kan sende mig nogle billeder til min private e-mail
adressen (michelapetersn1986 at ymail.com), jeg ser frem til at h?re fra dig snart.

Michela.

Hello sweetie,

My name is Michela, i am 25yrs old, i'm a free minded,open hearted girl,i like to take life as easy as i could, i'm one of the few that still believes in friendship, love, trust and signs, am very much single and ready to mingle. was
browsing through the internet and came across your contact,it will be my sincere pleasure to be your friend if you don't mind, i hope you will not take my request for granted,i will appreciate it if you can send me some pics to my private email
address ( michelapetersn1986 at ymail.com ), i look forward to hear from you soon.

Michela.