Tłumaczenia i Korekty Native Speaker

Jestem tłumaczem oraz korektorem języka angielskiego z 10 letnim stażem - NATIVE SPEAKER (British English). Ukończyłem filologię angielską w Poznaniu.
Zachęcam do współpracy w zakresie tłumaczeń oraz korekt językowych.
Specjalizuję się w tłumaczeniach oraz korektach artykułów naukowych do publikacji. Współpracuję z wieloma wykładowcami w Polsce i za granicą.
Moi stali klienci to m.in.:
Politechnika Krakowska
Politechnika Śląska
Politechnika Wrocławska
Politechnika Poznańska
Politechnika Rzeszowska
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Śląski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Akademia Wychowania Fizycznego w Lublinie Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Uniwersytet Adama Miskiewicza w Poznaniu Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu

oraz

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau,
Volkswagen Polska,
Skoda Polska,
Bahlsen Polska
Bridgestone
Kancelarie prawne
Agencje reklamowe

Posiadam referencje.

Oferuję atrakcyjne ceny oraz wystawiam faktury vat23%.

W przypadku zainteresowania podjęciem współpracy proszę o kontakt mailowy.

Pozdrawiam

Justin Nnorom