SGO - sprzątanie/zieleń

SGO jest firmą posiadającą szerokie doświadczenie w branży utrzymania czystości i pielęgnacji terenów zieleni.
Na rynku działamy z powodzeniem od ponad 40 lat.

Firma SGO zajmuje się przede wszystkim kompleksowymi usługami sprzątania na terenie osiedli mieszkaniowych,
obiektów komercyjnych, urzędów oraz innych firm.
Nasza działalność obejmuje również projektowanie, wykonawstwo i pielęgnację terenów zieleni.
Posiadamy własną kancelarię prawną, świadczymy usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Ogromną częścią naszego sukcesu w branży są usługi świadczone na najwyższym poziomie,
indywidualne podejście do każdego zamówienia oraz jego oso bisty nadzór przez przydzielonego managera.
Działamy zgodnie z dewizą „wszystko w porządku” mając na uwadze ład otoczenia i czas każdego naszego Klienta.

Pełna oferta dostępna jest pod tym adresem

Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Pozdrawiamy Zespół SGO

Kontakt z nami:
tel. kom. +48 536 867 668
fax. (22) 398-79-16
www.sprzatajacafirma.pl
michal.osik@sprzatajacafirma.pl

Szanując Państwa prywatność i zarazem przestrzegając obowiązujących przepisów (Ustawa z dnia: 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną - DZ. U Nr 144, poz.1204) zwracamy się z prośbą o wyrażenie zgody na przesłanie Państwu naszej oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: www.sprzatajacafirma.pl

Nie chcę otrzymywać wiadomości. Wypisz mnie z tego mailingu.