Re: Проблемы написания кроссплатформенных приложений

Alexander Danilov -> debian-russian@lists.debian.org  @ Sat, 24 Jan 2009 00:10:47 +0900:

Tk выразительной силы не хватает.

--
Artem Chuprina

Historically, languages designed for other people to use have been
bad: Cobol, PL/I, Pascal, Ada, C++. The good languages have been those
that were designed for their own creators: C, Perl, Smalltalk, Lisp.
 -- Paul Graham