Re: замер траффика

Так, почитал, выяснилось, что:

   owner
       This  module  attempts  to  match various characteristics of the
packet
       creator, for locally-generated packets.  It is only valid in the
OUTPUT
       chain,  and  even  this  some packets (such as ICMP ping responses)
may
       have no owner, and hence never match.

т.е. посчитать можно _только_ исходящий траффик.

А хост откуда качаешь постоянный или peer-to-peer сеть ?