Yeni Türk Ticaret Kanunu Sempozyumu

Title: Yeni Türk Ticaret Kanunu Sempozyumu

YENİ TÜRK TİCARET KANUNUNUN GETİRDİKLERİ, YAPTIRIMLAR, YÜKÜMLÜLÜKLER, RİSKLER VE FIRSATLAR SEMPOZYUMU

30 Haziran 2012 / Taksim Elite World Otel

Yeni Türk Ticaret Kanunun şirketlerimize getirdiği yeni düzenleme ve yükümlülüklerin açıklanacağı ve yeni tasanın iş yaşamına etkilerinin irdeleneceği sempozyuma ait özel fiyatı öğrenmek ve detaylı bilgi almak için lütfen 0216 422 93 43 numaralı telefondan veya info@maviegitim.com.tr adresinden Mavi Eğitim'e ulaşınız.

Sempozyumda İşlenecek Konular

  • Türk Ticaret Kanununda Yeni Yaklaşımlar ve Hedefler

  • Yeni Türk Ticaret Kanununun Temel Düzenlemelerine, Ekonomi ve Hukuk Alanlarındaki Etkilerine Genel Bir Bakış

  • Yeni Türk Ticaret Kanunu Kapsamında Şirket Düzeni, Faaliyetler ve Fonksiyonlar

  • Yeni Türk Ticaret Kanunu Uygulama Takvimi

  • Yeni Türk Ticaret Kanununda Öngörülen Yükümlülük ve Yaptırımlar ve Yönetim Kurulu Üyelerinin Sorumluluk Rejimi

  • Şirkete Karşı Borçlanma Yasağı

  • Pay Sahipliği Hakları

  • Yeni Türk Ticaret Kanununda Bağımsız Denetim ve Denetim Sisteminde Yapılan Değişiklikler

  • Kuruluş İşlemleri ve Şirket Kuruluşundaki Yenilikler

  • Ticari Kayıtlar ve Ticari Muhasebe, Getirilen Değişiklikler ve Yenilikler

  • TFRS' lere Uyum Süreci, UFRS'ye Geçiş Zorunluluğu ve Finansal Raporlama Uygulamaları

  • Grup Şirketleri, Şirket Toplulukları ve Tek Kişilik Şirketler

  • Yeni Ticaret Kanununun E-Ticaret ve Bilişim Alanında Getirdiği Yenilikler, WEB Sayfası Oluşturma Yükümlülüğü ve Zorunlu İçerik, E İmza ve Elektronik Bildirimler ve Kanıtı

  • Genel Kurul Toplantı Usul ve Esaslarında Yapılan Değişiklikler, E Yönetim ve Elektronik Genel Kurul

  • Sermaye Şirketlerinde Tasfiye ve Tür Değiştirme İşlemleri

  • Limited Şirket Hisse Devrinin Tescili ve Hisse Senedi Çıkarılması

Kayıtları Devam Eden Eğitim Programlar

  • 17 Haziran Müşteri Kaybı Yaşanmadan Alacakların Hızlandırılması ve Tahsilat Zorluklarının Çözümü

  • 22 Haziran İnsan Kaynakları Uzman ve Yöneticileri İçin Psikolojik Profilleri Tanıma Teknikleri

  • 23 Haziran Otomotivde Satınalma Uygulamaları Zirvesi

  • 23 Haziran Tiyatro Yöntemleriyle Sunum Teknikleri

  • 23-24 Haziran Yeni Türk Ticaret Kanunu Kapsamında UFRS / TFRS / TMS Uygulamaları

  • 23-24 Haziran Profesyonel Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığı Uzmanlık Programı

  • 29 Haziran İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanları İçin Eğitim Planlama - Eğitim İhtiyaç Analizi, Tasarım, Kurgu, Seçim, Uygulama ve Değerlendirme

  • 29 Haziran İş Yasası Açısından İşe Giriş İşlemleri ve Yasal Yükümlülükler

  • 30 Haziran Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri

  • 30 Haziran Girişimciler ve İş Sahipleri İçin Yüksek Performans Odaklı Takım Koçluğu

  • 30 Haziran- 1 Temmuz Geniş Kapsamlı Satınalma Yönetimi

  • 30 Haziran- 1 Temmuz Satış Akademisi

  • 1 Temmuz Yeni İş Borçlar Kanununun İş Sözleşmelerine, Çalışana Konulan Rekabet Yasağına ve İşten Çıkarma İşlemlerine Etkisi

Zirve ve eğitim programlarıyla ilgili detaylı bilgi ve katılım için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Mavi Eğitim ve Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.

Tel: 0216 422 93 43 (pbx) Faks: 0216 422 93 46 info@maviegitim.com.tr