Yeni Türk Ticaret Kanununun Aile İşletmelerine Etkileri Zirvesi

Title: Yeni Türk Ticaret Kanununun Aile İşletmelerine Etkileri Zirvesi

YENİ TÜRK TİCARET KANUNUNUN AİLE İŞLETMELERİNE ETKİLERİ ZİRVESİ

"MUHTEMEL PROBLEMLER VE ÇÖZÜMLER"
14 Temmuz 2012 / Taksim The Central Place Otel

Konuşmacılar

Prof. Dr. Tekin AKGEYİK - İstanbul Üniversitesi Öğretim Üyesi

Dr. Atilla UYANIK - YMM ve Baş Denetçi, Marmara Üniversitesi Öğretim Görevlisi

Suphi AKAR - Doğuş Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Yönetim Danışmanı

Ercan İsmail ÜNAL - YMM ve Baş Denetçi

Zirvede İşlenecek Konular

  • Yeni Türk Ticaret Kanununun Getirdikleri

  • Aile işletmesi Kavramı ve Aile İşletmelerinde Yönetim Biçimleri ve Kurumsallaşma, Yeni Türk Ticaret Kanununu Kapsamında Aile İşletmelerinin Durumu

  • Aile İşletmelerinde Kurum Kültürü ve Girişimcilik Yönetimi, Limited Şirket Statüsündeki Aile İşletmelerine Yeni Türk Ticaret Kanununun Getirdiği Yükümlülükler

  • Anonim Şirket Statüsündeki Aile İşletmelerine Yeni Türk Ticaret Kanununun Getirdiği Yükümlülükler; Yönetim Kurulu Üyelerinin Sorumluluk Rejimi ve Kusursuz Sorumluluk Halleri, Bilişim Teknolojileri ve Aile İşletmelerinde Yeni Karar Alanları

  • Uluslararası Finansal Raporlama Standartları (UFRS)Yeni Düzenlemeler, Yükümlülükler, Sorumluluklar ve Aile İşletmelerinin Durumu

  • Aile İşletmelerinde Yapısal Sorun Alanları; Aile İşletmelerinde Kalabalık Aile Sendromu, Yeni Nesil Aile Bireylerinin ve Şirketin Geleceğe Hazırlanmasına Yönelik Stratejiler, Aile İşletmelerinde Denetim ve Kontrol Yapıları

  • Aile İşletmeleri ve Kurumsallaşma Arayışları; Kurumsallaşma Sürecinde Yaşanan Sorunlar, Aile İşletmelerinde Sürekliliği Sağlayan Başarı Faktörleri, Aile İşletmelerinde Başarılı Yönetim Örnekleri

Kayıtları Devam Eden Programları

  • 11-12 Temmuz Satış Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri-Satış Ekibi Seçimi, Denetimi, Motivasyon ve Primlendirme

  • 12 Temmuz İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanları İçin Eğitim Planlama - Eğitim İhtiyaç Analizi, Tasarım, Kurgu, Seçim, Uygulama ve Değerlendirme

  • 13 Temmuz Mavi Yönetim Workshop'u

  • 14 Temmuz Satışta Müşteri Engellerini Aşma, Pazarlık ve İlkeli Müzakere İçin İkna ve Satış Teknikleri

  • 14-15 Temmuz Profesyonel Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığı Uzmanlık Programı

  • 14-15 Temmuz Geniş Kapsamlı Satınalma Yönetimi

  • 17 Temmuz Satışta Yaratıcı Zeka ve Etkili İletişim Becerileri "Gerilla Pazarlama"

  • 20 Temmuz İnsan Kaynakları Uzman ve Yöneticileri İçin Psikolojik Profilleri Tanıma Teknikleri

  • 21 Temmuz Yönetici Asistan ve Sekreterleri İçin Temel Muhasebe, Finans ve Ekonomi

  • 21 Temmuz Müşteri Kaybı Yaşanmadan Alacakların Hızlandırılması ve Tahsilat Zorluklarının Çözümü

  • 21 Temmuz Yeni İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası ve İşletmelere Etkileri; Muhtemel Problemler ve Çözümler

  • 21-22 Temmuz Temel Muhasebe Uygulamaları

  • 22 Temmuz Finansçı Olmayanlar İçin Finans Yönetimi

  • 25 Temmuz Üst Düzey Yöneticiler Ve İş Sahipleri İçin Yönetim, Pazarlama Ve Teknoloji Trendleri

  • 26 Temmuz Satış İtirazlarını Satışa Çevirme

  • 26 Temmuz Satın Alma İçin İngilizce Tedarikçi Yazışmaları

  • 28 Temmuz Yargıtay Kararları İle İş Güvencesi Hükümleri - İşten Çıkarma ve Sonuçları

  • 28-29 Temmuz Yeni Türk Ticaret Kanunu Kapsamında UFRS / TFRS / TMS Uygulamaları

  • 28-29 Temmuz Satışta Temel Beceriler ve Profesyonel Satış Teknikleri (Satış ve Buz Dansı)

Zirve ve eğitim programlarıyla ilgili detaylı bilgi ve katılım için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Mavi Eğitim ve Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.

Tel: 0216 422 93 43 (pbx) Faks: 0216 422 93 46 info@maviegitim.com.tr