Odzyskaj Twoje pieniądze.

Dzień dobry,

reprezentuję firmę, zajmującą się efektywną odzyskiwaniem należności na terenie całego kraju. Chętnie pomogę w odzyskaniu zadłużenia z nieuregulowanych faktur vatowskich.

Co istotne, działam w terenie u wierzyciela, więc mogę wykazać się skutecznością na poziomie nawet 80%!

Jeśli tylko Państwa faktura VAT-owska jest nieprzedawniona, a roszczenie nie było skierowane do sądu, potrafię efektywnie pomóc!

Nasza firma świadczy kompleksowe usługi windykacji, które wyróżnia:

Nowym klientom oferujemy aż 50% zniżki na pierwsze zlecenie!

Nie traćcie Państwo czasu na ponaglające telefony i wiadomości, które nie dają żadnych efektów.
Wystarczy, że wyrazicie Państwo zgodę na kontakt w mailu zwrotnym o treści: tak i podacie numer telefonu do siebie, a zacznę działać od razu!

_____
Pozdrawiam serdecznie,
Przemysław Kowalski

Jeśli nie życzysz sobie otrzymywać więcej od nas e-maili, wyślij e-mail zwrotny o temacie wypisz i treści wypisz lub przejdź pod ten adres