Mamy rozwiązanie na Twój problem.

Witam serdecznie,

prowadzisz firmę, która jest na skraju bankructwa?
Twoje zadłużenie przekroczyło pół miliona?
Nie łam się, nie wszystko stracone! Na co dzień zajmuje się zawodowo właśnie takim osobom, jak Ty!

Za sprawą wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu postępowań przekształceniowych zgromadziłem przebogatą wiedzę w dziedzinie branży wierzytelności i finansów.
Pomagam spółkom, zarówno na bazie Tarczy Antykryzysowej, jak i w sądzie.

Należy pamiętać o tym, że firma zagrożona niewypłacalnością ma przed sobą jeszcze wiele kroków.
Jestem licencjonowanym doradcą, który wiele przedsiębiorstw pomógł wyprowadzić na prostą.

Nie zwlekaj, aż Twoja firma będzie musiała ogłosić niewypłacalność!
Wystarczy, że odpiszesz na tę wiadomość: OK i zostawisz do siebie kontakt telefoniczny, a zacznę pracować bez zbędnej zwłoki!

Z poważaniem,
Mikołaj Zaleski