Dit is mijn laatste waarschuwing! packages@qa.debian.org

LAATSTE WAARSCHUWING packages@qa.debian.org!

Ik geef je de laatste 72 uur om de betaling te doen voordat ik video met je
masturbatie naar al je vrienden stuur.

De laatste keer dat je met tieners een pornografische website hebt bezocht,
heb je software gedownload en geïnstalleerd die ik heb ontwikkeld.

Mijn programma heeft je camera ingeschakeld en het proces van je masturbatie
vastgelegd. Mijn software heeft ook al je e-mailcontactlijsten en een lijst
met je vrienden op Facebook gedownload.

Ik heb zowel de wrdap9fb.mpg et je masturbatie als een bestand met al je
contacten op mijn harde schijf.
Je bent erg pervers!

Als u wilt dat ik beide bestanden verwijder en het geheim bewaar, moet u mij
bitcoin-betaling sturen. Ik geef je de laatste 72 uur.
Als u niet weet hoe u Bitcoins kunt verzenden, bezoekt u Google.

Stuur 1000 EUR onmiddellijk naar dit Bitcoin-adres:
3H5ETFVwtbW4xFfaFJKoLr3ejbZJVXVWAt

1 BTC = 3033 EUR, stuur dus precies 0.337298 BTC naar het bovenstaande
adres.

Probeer me niet te bedriegen! Zodra u deze e-mail opent, weet ik dat u deze
hebt geopend.

Dit Bitcoin-adres is alleen aan u gelinkt, dus ik weet of u het juiste
bedrag hebt verzonden.
Als je de betaling niet verzendt, stuur ik je masturbatievideo naar al je
vrienden vanuit je contactenlijst die ik heb gehackt.

Hier zijn de betalingsgegevens opnieuw:

Stuur 0.337298 BTC naar dit Bitcoin-adres:
3H5ETFVwtbW4xFfaFJKoLr3ejbZJVXVWAt

Je kunt de politie bezoeken, maar niemand zal je helpen.
Ik woon niet in jouw land. Ik heb dit bericht in je taal vertaald, zodat je
het kunt begrijpen.

Val me niet lastig! Vergeet de schande niet en als je deze boodschap
negeert, zal je leven geruïneerd zijn.

Ik wacht op uw Bitcoin-betaling.

Lynn
Anonymous Hacker