Unieke geschenk voor groot en klein

Title: Idea Mail
View this email online

Logo
Bezoek webshop

Het unieke geschenk voor groot en klein

Fluffy King is een Belgisch bedrijf dat de zachtste woonaccessoires ter wereld creéert. De dierenkoppen zijn er voor de allerkleinsten, maar ook aan de volwassenen werd er gedacht.

Bezoek onze webshop

image

William

William is van nature wat tegendraads. Met zijn tartan uitzicht schept hij ongetwijfeld een unieke sfeer in het interieur. De Schotse ruit is al eeuwen populair, Reindeer William brengt deze nu op een ludieke manier binnen in de woning.

Bezoek William
image

Carlos

Op zoek naar een fris en vrolijk item om jouw interieur net dat tikkeltje meer te geven? Rhino Carlos voldoet aan al deze eisen. Zijn vorm is pure fun en zijn fluwelen look zorgt voor een intieme, maar toch speelse touch. De kleur is origineel en zorgt steeds voor een zomerse sfeer in huis.

Bezoek Carlos
image

Basile

Hey ik ben Basile de ijsbeer. Ik ben groot, sterk, maar vooral heel zacht. Mijn dikke vacht beschermt mij tegen de kou. Maar ik ben er zeker van dat jouw knuffels mij ook zullen verwarmen. Ik vind het fantastisch om me te laten glijden op mijn buik en ben dan ook een echte speelvogel. Maar ik kan ook stilletjes luisteren naar al jouw avonturen. En wees gerust…jouw diepste geheimen zijn veilig bij mij.

Bezoek Basile
image

Cesar

Ik ben Cesar en men noemt mij ook wel ‘King of the jungle’. Hoewel ik het leuk vind om de baas te spelen, ben ik heel charmant. Wat je niet mag vergeten is om af en toe door mijn manen te wrijven, want ik ben heel trots op mijn gouden haardos. Ik ben heel sterk, moedig en wijs. Samen kunnen we de wereld aan!

Bezoek Cesar

www.fluffyking.com

Copyright © 2014 www.fluffyking.com, All rights reserved.
Not interested in our newsletter? unsubscribe.