offre du travail

Bonjour, nous avons trouve votre resume dans l'Internet et le voudrions vous offrir la position a mi-temps comme directeur de logistique. Faites-moi savoir si vous etes toujours interesse . Je vous enverrai plus d'information.les fonctions incluront pour recevoir des articles et pour les envoyer a nos clients finals que nous payons 40 EUR chaque article traite.
Envoyez votre resume: logistiquevacan@gmail.com

Good morning,
we have found your resume in the internet and would like to offer you part time position as logistics manager. You can work part time without leaving your current main job. Let me know if you are still interested in. I will send you more information.duties will include to receive items and send them to our final clients we pay 40 EUR for every processed item.
Send your resume:  logistiquevacan@gmail.com

MARC CLARKE

Glopost logistique