Partner

This email is writed in Czech language.

Dobrý den,

rád bych byl uveřejněn na stránkách debian.org jakožto firma nabízející podporu a servis pro Debian. Této distribuci se věnuji již několik let stejně jako Ubuntu a CentOS. Prosím prohlédněte si náš web www.linux-services.cz a neváhejte mě kontaktovat s připomínky. Pro ověření znalostí si můžete prohlédnout i má internetová fóra, která vedu ve španělském jazyce, protože jsem tam žil 17 let na: http://www.taringa.net/petercheco, http://www.taringa.net/petercheco/posts.

S pozdravem a přání hezkého zbytku dne,
Peter Červenka