Re: pytanie

Mariusz asked if Debian has any memory limits since he wants to add another 2
GiB to his machine (xSeries 346 which already has 2 GiB). I've told him to
use proper list next time (debian-user in english or debian-user-polish if he
wants to write in polish since debian-project purposes aren't to talk about
technical stuff) and that Debian hasn't any limits (if he has properly
configured kernel) so there souldn't be any problems with it.

Kind regards,

On Monday 06 February 2006 12:25, Mariusz Mechocki wrote:
> Witam,
> Zainstalowałem na serwerze xSeries 346 Debiana 3.1r1 w chwili obecnej
> serwer posiada 2GB pamięci RAM , zamierzam dołożyć do tego 4GB . Czy
> debian ma jakieś ograniczenia co do pamięci sprzętu na którym jest
> zainstalowany ?

Cześć Mariusz.

Następnym razem użyj odpowiedniej listy projektu Debiana, gdyż napisałeś na
nieodpowiednią listę. debian-project jest listą angielskojęzyczną, która
służy do dyskutowania na nietechniczne tematy związane z projektem Debian.
Następnym razem spróbuj szukać pomocy na listach: debian-user[1] - na której
także obowiązuje język angielski, albo debian-user-polish[2] - na której już
możesz spokojnie zadawać pytania w języku polskim.

Jeżeli chodzi o Twój problem - Debian sam w sobie nie posiada ograniczeń
dotyczących ilości pamięci operacyjnej (przynajmniej w Twoim przypadku nie
ocierasz się o te ograniczenia). Jeżeli masz odpowiednio skonfigurowane jądro
systemu operacyjnego (a masz najprawdopodobniej, jeżeli używasz 2 GiB
pamięci) to dodanie dodatkowych 2 GiB nie powinno sprawiać problemów.

[1] - http://lists.debian.org/debian-user/
[2] - http://lists.debian.org/debian-user-polish/

Pozdrawiam.

PS: jeżeli masz zamiar odpowiedzieć na ten email - USUŃ ADRES LISTY
debian-project! (ewentualnie pisz po angielsku).

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]