Re: Debian GNU / Linux 3.1 r0a für AMD 64

[Robert Werner is complaining about Debian being unusable and
old-fashioned. I point him to the debian-user-german list.]

Dies is eine englischsprachige Liste. Bitte senden Sie deutsche Beiträge
an debian-user-german@lists.debian.org.

Mit freundlichen Grüßen

Benjamin Mesing

--