Re: Unidentified subject!

On Sat, May 22, 2004 at 05:45:12PM +0200, rekah wrote:
> Hello debian-project,
>
>   Ja chcialem sie tylko zapytac dlaczego stracilem na to badziewie az
>   3 cd. Nawet nie moge wypalic obrazow iso bo jakies dziwne bledy
>   pokazuje i pod Linuxem i pod Windowsem, to cale FAQ to sobie za
>   przeproszeniem daleko gdzies schowajcie razem z tym calym
>   Debi(lem)anem!!!!!!!!

Translation first:

He asked why did he lose 3CD. He cannot burn those isos because of
some errors under Linux and Windows. He also complained about FAQ, and
said that we should hide them into somewhere ;)

I'm trying to help him below:

Przykro mi, że straciłeś 3 płyty. Nie wiem dlaczego, bo istnieją
narzędzia do sprawdzania poprawności ściągniętych obrazów i należy
z nich korzystać.

Polecam instalację z mini-obrazów. Są dużo mniejsze i resztę rzeczy
dociąga się podczas instalacji.

http://www.debian.org/distrib/netinst

Polecam również czytanie dokumentacji dostępnej powszechnie na wielu
stronach. Przytoczę tylko trzy:
http://www.debian.org/doc/
http://debian.linux.org.pl/
http://www.debianusers.pl/

Rozważ również instalację Sarge, bo Woody jest dość przestarzały na
dzień dzisiejszy.

Pozdrawiam z nadzieją, że jednak zmienisz zdanie o Debianie.

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska