Unidentified subject!

Hello debian-project,

  Dziekuje bardzo za podpowiedz, stracilem kolejne 2 cd do tego kupe
  czasu i nerwow!!! Wiem, ze istnieja narzedzia do sprawdzania
  poprawności sciagnietych obrazow i nalezy z nich korzystac.
  Prubowalem tez instalacji z mini-obrazow. Zgadzam sie ze sa duzo
  mniejsze ale co do dociagania reszty rzeczy to nie jestem przekonany
  zeby to dzialalo (prawde mowiac nie dziala). Nie moze sie polaczyc z
  serverem lustrzanym bo jest nie prawidlowy lub RELASE jest nie takie
  jak powinno. Niby jakim cudem???????? Na tym moja przygoda z
  Debianem sie skonczyla, jest to najbardziej badziej badziewna
  dystrybucja linuxa z jaka mialem doczynienia. Zainstaluje sobie cos
  innego, przynajmniej nie zmarnuje tylu plyt :P

--
Best regards,
 rekah                          mailto:rekah@o2.pl