Your Corporate presentation

Здравейте,

Знаете ли, че  90% от онлайн купувачите споделят,  че полезно видео за търсения продукт/услуга е повлияло върху решението им за покупка?

Помогнете на Вашите клиенти да Ви забележат и да Ви изберат!

Ние Ви предлагаме Корпоративно видео. С негова помощ ще представите фирмата, дейността, продуктите или услугите си.  Ще впечатлите зрителите и ще създадете в тях вяра и доверие.

Представяме Ви Уайтборд анимация - https://www.youtube.com/watch?v=yi3KQsqJJN4

2D анимация - https://www.youtube.com/watch?v=qi6cWE82gG0&t=2s

В нашия Youtube  канал можете да разгледате всички наши проекти.

Доверите ни се, ние създаваме печеливши решения за Вашия бизнес!

Teodora Yanakieva

Marketing and Sales

WBE Studio

t_ianakieva@5svideo.com

0893/58 00 25

www.whiteboardelephant.com

www.5svideo.com

Има вероятност този имейл да представлява непоискано търговско съобщение. Ако не желаете повече да получавате имейли от нас, натиснете тук ->Unsubscribe me from the list  Извиняваме се за безпокойствието.

Disclaimer. The CAN-SPAM Act of 2003 (Controlling the Assault of Non-Solicited Pornography and Marketing Act) establishes requirements for those who send commercial email, spells out penalties for spammers and companies whose products are advertised in spam if they violate the law, and gives consumers the right to ask mailers to stop spamming them. The above mail is in accordance to the Can spam act of 2003. There are no deceptive subject lines and is a manual process through our efforts on World Wide Web. Unsubscribe me from the list