Uretim Maliyetlerini Dusurme ve Verimlilik Arttirma Egitimi_ARALIK2016-Ekonomi Bakanligi %70 Tesvikli

Bu mail Rönesans Tarafından bilgilendirme amaçlı gönderilmiştir. Sistemimizden mail almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

ÜRETİM MALİYETLERİNİ DÜŞÜRME VE VERİMLİLİK ARTTIRMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
10/ 11/ 17/ 18 Aralık 2016 Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy
(Eğitim bedelinin %70'i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

Tedarik Zinciri Yönetimi ve Üretim Planlama

  • Tedarik Zinciri Yönetiminde Üretim Planlamanın Yeri ve Önemi
  • Kurumsal Planlama Sürecine Üretim Planlamanın Entegrasyonu

Bütünleşik Planlama Süreci

  • Talep Planlama ve Tahminleme
  • Kümülatif / Ana Plan
  • Ana Üretim Çizelgelemesi (MPS)
  • Malzeme İhtiyaç Planlaması (MRP)
  • Kapasite İhtiyaç Planlaması (CRP)

Üretim Planlamada Bilgi Sistemleri Kullanımı

  • Bilgi Sistemleri Kullanımında Temel Prensipler
  • ERP Sistemleri
  • İleri Düzey Planlama Sistemleri

Üretim Süreçlerinde Verimlilik Uygulamaları

  • Yalın Düşünce ve Verimlilik Yaklaşımı
  • Üretim Süreçlerinde Kayıpların Analizi
  • Verimlilik Uygulamalarının Yönetimi
  • Verimlilik Projelerinde Kritikler ve Başarı Faktörleri
  • Verimlilik Uygulamalarında Destek Sistemler

Üretim Maliyetleri Yönetimi

  • Üretim Maliyetlerinde Temel Kavramların Anlaşılması
    • Açık ve Gizli Maliyet Kavramları
    • Azalan Getiri Ortamında Optimum Nokta Tespiti
    • Sabit, Değişken, Ortalama ve Marjinal Maliyet Kavramları
  • Maliyetlerin Yönetilmesi ve Düşürülmesi
    • Satış & Operasyon Planlama Sürecinin Etkin Kullanımı
    • Üretim Maliyetlerinin Düşürülmesinde 8 Etken
Eğitim Tarihi ve Yeri :
10/ 11/ 17/ 18 Aralık 2016 ( Cumartesi - Pazar 10:00 - 18:00 )
Rönesans Eğitim Salonları, Bağdat Caddesi No:190 Selamiçeşme Kadıköy İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 03 Mayıs 2016
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

Ekonomi Bakanlığı Geri Ödeme Destekli Diğer Eğitimlerimiz

Eğitim Programının Adı Eğitim Tarihleri Gün
ve
Saati
Eğitim Yeri KDV Dahil Toplam Bedel
Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanlık Programı 26/27 Kasim
3/4 Aralık 2016
4 Gün
28 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.947,00
Uluslararası Pazar Araştırması, Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Müşteri Bulma Teknikleri Eğitimi 2/3/4
Aralık 2016
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.463,20
Uluslararası Ticarette Deniz Taşımacılığı Uzmanlık Programı 9/10/11
Aralık 016
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.463,20
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 10/11
Aralık 2016
2 Gün
14 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 955,80
Uluslararası Ticarette Sözleşme Yönetimi Eğitimi 24/25
Aralık 2016
2 Gün
14 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.955,80