Ekonomi Bakanligi %70 Geri Odemeli Strajik Yonetim Egitimi_KASIM_2016

Bu mail Rönesans Tarafından bilgilendirme amaçlı gönderilmiştir. Sistemimizden mail almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Stratejik Yönetim ve
Uluslararası Rekabet Gücünün Arttırılması Eğitimi
18/19/20 Kasım 2016 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70'i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

  • Stratejik İnovasyon
    • İnovasyon Süreci "NE" Üzerine Yürütülür?
    • İnovasyon Süreci "NASIL" Ele Alınır?
  • Trendler ve Değişim Süreci
    • Sermaye Süreçlerinden Bilgi Süreçlerine Değişim
    • Bilgi Süreçleri ve İletişim Teknolojilerinde Gelişmeler
    • Küreselleşme, Tam Rekabet Şartları ve Müşterinin Önlenemez Üstünlüğü
    • Müşteride ve Kurumlarda Değişim
  • Stratejik Değişimin Yönetimi
    • Gerekli Değişim İçin Kaynak Yaratılması
  • Makro Verileri Yorumlamak
    • Emtia Fiyatlarındaki Değişimler
    • Makro Ekonomik Veriler (GDP,GNP, GINI katsayısı vb)
    • Dünya Mal Hareketlerinin Analizi
  • Stratejik Yönetim Yaklaşımları
    • İş Odaklı Yaklaşımlar
    • Sonuç Odaklı Yaklaşımlar
    • Süreç Odaklılık Yaklaşımları vs.
  • Yönetim ve Yönetişim İlkeleri
    • Yönetişim Nedir?
    • Yönetişim İlkeleri
    • Yönetişim ve Sosyal Sermaye
  • Stratejik Çeviklik
    • Geleneksel Stratejik Yönetim Sisteminin Handikapları
    • Sürdürülebilir Rekabet Avantajı İçin Değişime Uyum
    • Stratejik Planlamadan Stratejik Düşünmeye Geçiş
    • Stratejik Çeviklik Altyapısı ve Bileşenleri
    • Stratejik Çeviklik Sürecinde Risklerin Yönetimi
  • Stratejinin Uygulanması ve Kontrolü
    • Hedeflerle Yönetim ve Anayol Haritası Oluşturmak
    • Stratejinin Operasyonel Planlarla Entegrasyonu (Senaryo Planlama )
    • Hedefler için Ölçme Sistemleri ve Performans Yönetimi Kavramı
    • Stratejik Analiz ve Raporlama
  • Uluslararası Rekabet Gücünün Arttırılması
    • İşletmelerde Kar Planlaması
    • Fiyatlandırma Kararları
  • Liderlik ve Execution
    • "Yapılamaz" dan "Yapabilirim" Kültürüne Geçiş
    • Değişim Ortamında Liderlik
    • Değişim İçin Doğru Organizasyonu Kurmak ve Liderlik Etmek
Eğitim Tarihi ve Yeri :
18/19/20 Kasım 2016 / 3 Gün - Cuma, Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 15 Kasım 2016
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

Ekonomi Bakanlığı Geri Ödeme Destekli Diğer Eğitimlerimiz

Eğitim Programının Adı Eğitim Tarihleri Gün
ve
Saati
Eğitim Yeri KDV Dahil Toplam Bedel
Uluslararası Pazar Araştırması, Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Müşteri Bulma Teknikleri Eğitimi 2/3/4
Aralık 2016
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.463,20
Uluslararası Ticarette Deniz Taşımacılığı Uzmanlık Programı 9/10/11
Aralık 016
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.463,20
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 10/11
Aralık 2016
2 Gün
14 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 955,80
Üretim Maliyetlerini Düşürme ve Verimlilik Arttırma Teknikleri 10/11/17/18
Aralık 2016
4 Gün
28 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.947,00
Uluslararası Ticarette Sözleşme Yönetimi Eğitimi 24/25
Aralık 2016
2 Gün
14 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.955,80