Uretim Maliyetlerini Dusurme ve Verimlilik Arttırma Teknikleri Egitimi_MAYIS2016-Ekonomi Bakanligi Tesvikli

Bu mail Rönesans Tarafından bilgilendirme amaçlı gönderilmiştir. Sistemimizden mail almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

ÜRETİM MALİYETLERİNİ DÜŞÜRME VE VERİMLİLİK ARTTIRMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
7/8/14/15 Mayıs 2016 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70'i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

Tedarik Zinciri Yönetimi ve Üretim Planlama

  • Tedarik Zinciri Yönetiminde Üretim Planlamanın Yeri ve Önemi
  • Kurumsal Planlama Sürecine Üretim Planlamanın Entegrasyonu

Bütünleşik Planlama Süreci

  • Talep Planlama ve Tahminleme
  • Kümülatif / Ana Plan
  • Ana Üretim Çizelgelemesi (MPS)
  • Malzeme İhtiyaç Planlaması (MRP)
  • Kapasite İhtiyaç Planlaması (CRP)

Üretim Planlamada Bilgi Sistemleri Kullanımı

  • Bilgi Sistemleri Kullanımında Temel Prensipler
  • ERP Sistemleri
  • İleri Düzey Planlama Sistemleri

Üretim Süreçlerinde Verimlilik Uygulamaları

  • Yalın Düşünce ve Verimlilik Yaklaşımı
  • Üretim Süreçlerinde Kayıpların Analizi
  • Verimlilik Uygulamalarının Yönetimi
  • Verimlilik Projelerinde Kritikler ve Başarı Faktörleri
  • Verimlilik Uygulamalarında Destek Sistemler

Üretim Maliyetleri Yönetimi

  • Üretim Maliyetlerinde Temel Kavramların Anlaşılması
    • Açık ve Gizli Maliyet Kavramları
    • Azalan Getiri Ortamında Optimum Nokta Tespiti
    • Sabit, Değişken, Ortalama ve Marjinal Maliyet Kavramları
  • Maliyetlerin Yönetilmesi ve Düşürülmesi
    • Satış & Operasyon Planlama Sürecinin Etkin Kullanımı
    • Üretim Maliyetlerinin Düşürülmesinde 8 Etken
Eğitim Tarihi ve Yeri :
7/8/14/15 Mayıs 2016 ( Cumartesi - Pazar 10:00 - 18:00 )
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 03 Mayıs 2016
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

Ekonomi Bakanlığı Geri Ödeme Destekli Diğer Eğitimlerimiz

Eğitim Programının Adı Eğitim Tarihleri Gün
ve
Saati
Eğitim Yeri KDV Dahil Toplam Bedel
Uluslararası Pazar Araştırması, Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Yönetimi 06/07/08
Mayıs 2016
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.357,00
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 14/15 Mayıs 2016 2 Gün
15 Saat
Denizli İhracatçılar Birliği Eğitim Salonu, Denizli 885,00
Stratejik Planlama ve Stratejik Yönetim 13/14/15
Mayıs 2016
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.357,00
Akreditif Uzmanlık Programı 27/28/29
Mayıs 2016
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.298,00
Markalaşma ve Marka Yönetimi Eğitimi 28/29
Mayıs 2016
2 Gün
14 Saat