Ekonomi Bakanligi Geri Odemeli Dis Ticaret ve Operasyon Uzmanligi Egitimi

DIŞ TİCARET VE OPERASYON UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI
12 Nisan 2014'den İtibaren Bağdat Caddesi - İstanbul

(Eğitim bedelinin %70'i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade Edilmektedir.)

Dış Ticaretin / Uluslararası Ticaretin Değişen Yüzü
Dış Ticarette 2023 Senaryoları
Dış Ticarette / Uluslararası Ticarette Temel Esaslar
Uluslararası Ticarette Temel Kavramlar ve Taraflar
Uluslararası Ticarette Küresel, Ulusal ve Sektörel Risklerin Önemi ve Yönetimi
Uluslararası Ticarete Yön Veren Kuruluşlar
Uluslararası Ticarette Sözleşmelerin Önemi
Uluslararası Ticarette Teslim Şekilleri, INCOTERMS 2000 ve 2010 Kıyaslamaları
Teslim Şekillerinin İthalatçı ve İhracatçı Sorumlulukları, Maliyetleri, Taşımacılık ve Sigorta Uygulamaları (Sorumluluk) Açısından Analizi
Uluslararası Ödeme Şekilleri ve Risk Analizi
Sözleşme, Teslim Şekli, Ödeme Şekli Kombinasyonunda Taraflarca Masraf ve Risklerin Değerlendirilmesi
Vesaik Mukabili Ödeme, Mal Mukabili Ödeme, Peşin Ödeme, Teminat Mektupları, Uluslararası Garantiler, Kontur Garantiler
Uluslararası Ticarette Kullanılan Belgeler ve Analizleri
Sevk Belgelerinin Uygulamalı Tanıtımı
Dolaşım Belgeleri ve Malın Menşei Kavramı
Akreditif
Akreditif Şekilleri ve Sürecin İhracat, İthalat ve Bankalar Açısından İncelenmesi
Akreditif Metni Analizi ve Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Rezerv Çalışmaları
Türkiye'de Dış Ticareti Düzenleyen Mevzuat
İhracat Mevzuatı ve İhracat İşlemlerinin Esasları
İthalat Mevzuatı ve İthalat İşlemlerinin Esasları
Standardizasyon ve Denetleme Mevzuatı
İthalatta Gözetim ve Koruma Önlemleri Kotalar ve Tarife Kontenjanları
Kambiyo Mevzuatı ve Banka İşlemleri
İhracat - İthalat İş Akışları ve Uygulamalar
KDV İstisnası ve İade İşlemlerine İlişkin Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar
Gümrük Mevzuatı, Gümrükleme İşlemleri 4458 Sayılı Gümrük Kanunu ve Yönetmelik
Son Yasal Düzenlemeye Göre Serbest Bölge Kullanımları İthalat - İhracat İşlemleri
Tek Tip Gümrük Beyannamesi Analizi ve Doldurma Esasları
Dış Ticarette Teşvikler, Devlet Yardımları ve Eximbank İşlemleri
Dâhilde İşleme İzin Belgesi (Genel Tanıtım)
Depolama Envanter Yönetimi Ve Dış Ticaret
Ambalaj Etiketleme ve Dış Ticaret
Taşımacılık Lojistik ve Dış Ticaret
İhracat - İthalat Uygulamaları(Katılımcılar İthalat ve İhracat İşlemlerini Örnek Olaylar Üzerinden Belgeler Doldurarak Bizzat Kendileri Gerçekleştireceklerdir).
Eğitim Tarihi ve Yeri:
12 Nisan 2014'den İtibaren Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 08 Nisan 2014
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr
EKONOMİ BAKANLIĞI DESTEKLİ DİĞER EĞİTİMLER
Program Adı Tarihleri Saat Eğitim Yeri Toplam Bedel (KDV Dahil) Devlet Desteği Oranı

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Tedarik Zinciri, Üretim Planlama Ve Lojistik Yönetimi Uzmanlık Programı 29 Mart 2014
28 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.652,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanligi Sertifika Programi 29 Mart 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 12 Nisan 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
Stratejik Planlama, Yönetişim Ve Liderlik Eğitimi 25 Nisan 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.357,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 24 Mayıs 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 24 Mayıs 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.