Ekonomi Bakanliği %70 Geri Ödemeli İleri Muhasebe, Butce ve Uluslararası Finansal Raporlama Egitimi

İleri Muhasebe, Bütçe ve
Uluslararası Finansal Raporlama Uzmanlığı
Sertifika Programı
25 Ekim 2014 Tarihinden İtibaren Taksim, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70"i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

YENİ TİCARET YASASINA GÖRE ULUSLARARASI MUHASEBE STANDARTLARI VE FİNANSAL RAPORLAMA SİSTEMLERİ

  • Yeni Türk Ticaret Yasasına Bağlı Finansal Raporlar ve Muhasebede Değişiklikler
  • IFRS'ye İlk Başlayan Firmalar için Yol Haritası
  • Basel II - Basel II'nin Getirdiği Yeni Kredilendirme Süreci
  • Yeni Türk Ticaret Yasası ve Basel II'nin Yönetim Kurulu Üyelerine Getirdiği Sorumluluklar
  • Yeni Türk Ticaret Yasası ve Basel II çerçevesinde Uluslar arası Muhasebe Standartları
  • Uluslararası Muhasebe Kavramı ve Muhasebenin Çok Uluslu Boyutları
  • Uluslararası Muhasebenin Temel Konuları
  • Uluslararası Muhasebede Finansal Tabloların Sunuluşu (IAS-1)
  • Uluslararası Muhasebede Konsolidasyon ve Konsolide Tablolar (IAS-27)
  • Uluslararası Muhasebede Çeviri Sorunları ve Kur Değişimi Etkiler (IAS-21)
  • Stoklar (IAS 2)
  • Muhasebe Politikaları, Muhasebe Tahminlerinde Değişiklikler ve Hatalar (IAS 8)
  • Bilanço Tarihinden Sonraki Olaylar (IAS 10)
  • Gelir Vergileri (IAS 12)
  • Tahsilat (IAS 18)
  • Borçlanma Maliyetleri (IAS 23)
  • Varlıklarda Değer Düşüklüğü (IAS 36)
  • Karşılıklar, Koşullu Borçlar ve Koşullu Varlıklar (IAS 37)
  • Finansal Araçlar (IAS 32)
  • Finansal Araçlar: Muhasebeleştirme ve Ölçme (IAS 39)

İŞLETME BÜTÇELERİ VE BÜTÇE KONTROL TEKNİKLERİ

  • Yönetim Fonksiyonları ve Bütçeleme İlişkisi
  • Türkiye'de Yapılan Bütçe Uygulama Hataları
  • İşletme Bütçeleri Genel Kavramlar
  • İşletmelerde Planlama Sistemleri, Stratejik Planlama ve Orta Vadeli Bütçeleme
  • Temel Bütçeleme İlke ve Kavramları
  • Faaliyetlerin Planlanması ve Projelendirilmesi
  • Faaliyet Giderlerinin Planlanması
  • Satışların Maliyeti Bütçesi
  • Bütçelenmiş Mali Tablolar, Nakit Akışlarının Planlanması
  • Faaliyet Tabanlı Yönetim ve Faaliyet Tabanlı Bütçeleme
  • Bütçe Kontrol Teknikleri

YENİ TİCARET YASASINA GÖRE MALİ TABLOLAR ANALİZİ VE UYGULAMALARI

  • Vergi Yasalarına Göre Düzenlenen Finansal Tabloların Yetersizlikleri
  • Türk Ticaret Kanunundaki Finansal Tablolara Yönelik Yenilikler
  • Türkiye Muhasebe ve Raporlama Standartlarının Özeti
  • Kredilendirme Sürecinin Yeni Yüzü BASEL II
  • Derecelendirme Şirketleri ve Standart / Geliştirilmiş Yaklaşımlar - Teminatların Yeni Yüzü
  • Muhasebe, Finansal Tablo ve Denetimde Yenilikler
  • Türk Ticaret Kanununun Yöneticilere Getireceği Sorumluluklar
  • Muhasebe Ve Muhasebe Politikaları, Mali Analizin Yeri, Önemi
  • Enflasyonun Mali Tablolar Üzerindeki Etkileri, Kısaca Enflasyon Muhasebesi
  • Mali Analiz Teknikleri
  • Başabaş Noktası Analizi

STRATEJİK MALİYET YÖNETİMİ, MALİYET MUHASEBESİ VE UYGULAMALARI

  • Finansal Bilgi Sistemleri ve Maliyet Bilgilerinin Yeri Ve Önemi
  • Temel Rekabet Stratejileri ve Maliyet Bilgisi, Stratejik Maliyet Yönetimi
  • İşletmelerde Kar Planlaması
  • Fiyatlandırma Kararları
  • Faaliyet Kontrolü ve Kısa Vadeli Planlama
  • Sorumluluk Merkezlerinin Saptanması ve Finansal Kontrol Sistemi
  • Raporlama ve Yönetim Muhasebesinde Kullanılan Raporlama Örnekleri
  • Dönemsel Raporlara Dayalı Yönetim Denetimi
  • Maliyet ve Gelir Raporlarına Dayalı Denetimler ve İşletme Kararları
  • Finansal Bilgi Sistemleri ve Maliyet Bilgilerinin Yeri Ve Önemi
  • Maliyet Muhasebesinin Genel Esaslar
  • Maliyet Yöntemleri ve Maliyet Sistemler
  • Tekdüzen Maliyet Muhasebesi Sistemi
  • Hammadde, FIFO, Hareketli Ortalama, Tartılı Ortalama Yöntemleri
  • Genel Üretim Giderleri
  • Dönem Giderleri
  • Maliyet Sistemleri ve Maliyet Sistemlerinin Kurulması

Eğitim Tarihi ve Yeri :
25 Ekim 2014 Tarihinden itibaren Cumartesi, Pazar 09:00 - 16:00
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 21 Ekim 2014
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

2014 II. Dönem Ekonomi Bakanlığı Geri Ödemeli Eğitim Takvimi

Program Adı Tarihleri Saat Eğitim Yeri Toplam Bedel
(KDV Dahil)
Devlet Desteği Oranı
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 18 Ekim 2014
14 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 826,00 TL.

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 18 Ekim 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 25 Ekim 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
Stratejik Planlama, Yönetişim Ve Liderlik Eğitimi 14 Kasım 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.239,00 TL.
Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanık Programı 15 Kasım 2014
28 Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy 1.652,00 TL.
Dış Ticaret ve Operasyon Uzmanlığı 06 Aralık 2014
56 Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy 1.770,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 06 Aralık 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 06 Aralık 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.