Ekonomi Bakanligi Geri Odeme Destekli İleri Muhasebe, Butce ve Finansal Raporlama Egitimi

Title: İleri Muhasebe, Butce ve Uluslararası Finansal Raporlama Uzmanlık
İleri Muhasebe, Bütçe ve Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlığı Sertifika Programı
07 Aralık 2013'den İtibaren Taksim - İstanbul
(Eğitim bedelinin %70'i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)
ULUSLARARASI MUHASEBE STANDARTLARI ve FİNANSAL RAPORLAMA SİSTEMLERİ
Yeni Türk Ticaret Yasası ve Basel II çerçevesinde Uluslararası Muhasebe Standartları
Uluslararası Muhasebede Finansal Tabloların Sunuluşu(IAS-1)
Uluslararası Muhasebede Konsolidasyon ve Konsolide Tablolar ( IAS-27)
Uluslararası Muhasebede Çeviri Sorunları ve Kur Değişimi Etkiler ( IAS-21 )
Uluslararası Muhasebede Enflasyonun Ortaya Çıkardığı Sorunlar
Stoklar ( IAS 2 )
Muhasebe Politikaları, Muhasebe Tahminlerinde Değişiklikler ve Hatalar (IAS 8)
Bilanço Tarihinden Sonraki Olaylar ( IAS 10 )
Gelir Vergileri ( IAS 12 )
Tahsilât ( IAS 18 )
Borçlanma Maliyetleri ( IAS 23 )
Varlıklarda Değer Düşüklüğü ( IAS 36 )
Karşılıklar, Koşullu Borçlar ve Koşullu Varlıklar ( IAS 37 )
Finansal Araçlar ( IAS 32 )
Finansal Araçlar: Muhasebeleştirme ve Ölçme ( IAS 39 )
İŞLETME BÜTÇELERİ ve BÜTÇE KONTROL TEKNİKLERİ
Yönetim Fonksiyonları ve Bütçeleme İlişkisi
İşletme Bütçeleri Genel Kavramlar
İşletmelerde Planlama Sistemleri, Stratejik Planlama ve Orta Vadeli Bütçeleme
Temel Bütçeleme İlke ve Kavramları
Faaliyetlerin Planlanması, Projelendirilmesi ve Bütçelenmesi
Gelirlerin, Giderlerin Planlanması, Projelendirilmesi ve Bütçelenmesi
Bütçelenmiş Mali Tablolar, Nakit Akışlarının Planlanması ve Bütçeleme
Faaliyet Tabanlı Yönetim ve Faaliyet Tabanlı Bütçeleme
Bütçe Kontrol Teknikleri
Bütçe Sapmalarının Analiz Edilmesi ve Raporlanması
Sorumluluk Merkezlerinin Ve Amaçların Tanımlanması, Sonuçların Ölçümlenmesi
Performans ve Sorumluluk Raporları, Bölüm Karlılığının ve Yönetici Etkinliğinin Ölçülmesi
MALİ TABLOLAR, ANALİZİ ve UYGULAMALARI
Vergi Yasalarına Göre Düzenlenen Finansal Tabloların Yetersizlikleri
Türk Ticaret Kanunundaki Finansal Tablolara Yönelik Yenilikler
Türkiye Muhasebe ve Raporlama Standartlarının Özeti
Kredilendirme Sürecinin Yeni Yüzü BASEL II, Derecelendirme Şirketleri ve Standart / Geliştirilmiş Yaklaşımlar - Teminatların Yeni Yüzü
Muhasebe, Finansal Tablo ve Denetimde Yenilikler
Muhasebe ve Muhasebe Politikaları, Mali Analizin Yeri, Önemi
  Bilanço, Gelir Gider Tablosu, Nakit Akım Tabloları, Özkaynak Değişim Tabloları, Net İşletme Sermayesi Tabloları
Enflasyonun Mali Tablolar Üzerindeki Etkileri
Mali Analiz Teknikleri
  Tabloların Analize Uygun Hale Getirilmesi
  Mali Analiz Çeşitleri ve Teknikleri
  Karşılaştırmalı Tablolar
  Değişim Analizleri, Trend Analizleri, Yüzde Analizleri, Oran Analizleri Likidite
Başabaş Noktası Analizi
DUPONT Mali Kontrol Sistemi, Finansal Kontrol
STRATEJİK MALİYET YÖNETİMİ VE MALİYET MUHASEBESİ
Finansal Bilgi Sistemleri ve Maliyet Bilgilerinin Yeri ve Önemi
Temel Rekabet Stratejileri ve Maliyet Bilgisi
Stratejik Maliyet Yönetimi Yaklaşımları
İşletmelerde Kar Planlaması, Fiyatlandırma Kararları
Maliyet Muhasebesinin Genel Esaslar
Maliyet Yöntemleri ve Maliyet Sistemler
  Maliyetlerin Kapsamlarına Göre Maliyet Sistemleri
  Maliyet Saptanma Zamanına Göre Maliyet
  Üretim Biçimine Göre Maliyet Sistemleri
Tekdüzen Maliyet Muhasebesi Sistemi
Endüstri, Ticaret ve Hizmet İsletmelerinde Gider ve Maliyet Hesaplarının Akışı
Gelir Tablosu ve Satışların Maliyeti Tablosu
Hammadde, FIFO, Hareketli Ortalama, Tartılı Ortalama Yöntemleri
Genel Üretim Giderleri
Dönem Giderleri
Maliyet Sistemleri ve Maliyet Sistemlerinin Kurulması
Eğitim Tarihi ve Yeri:
07 Aralık 2013'den İtibaren Cumartesi, Pazar 09:00 - 16:00
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 03 Aralık 2013
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr
EKONOMİ BAKANLIĞI DESTEKLİ RÖNESANS EĞİTİMLERİ
Program Adı Tarihleri Saat Eğitim Yeri Toplam Bedel
(KDV Dahil)
Devlet Desteği Oranı
Kurumsal Strateji, Senaryo Planlama ve Bütçe Uzmanlık Programı 29 Kasım 2013
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.239,00 TL.

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Dış Ticaret ve Operasyon Uzmanlığı Programı 30 Kasım 2013
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.652,00 TL.
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 07 Aralık 2013
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 826,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 07 Aralık 2013
56 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 2.478,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe ve Uluslararası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Programı 07 Aralık 2013
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.478,00 TL.
Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü
Bağdat Cad. No:190 Selamiçeşme Kadıköy - İstanbul
Telefon : (0216) 411 29 73 e-posta : info@rdbe.com.tr