Personel Özlük İşleri, Bordro ve Ücret Uygulamaları Zirvesi

Title: Personel Özlük İşleri, Bordro ve Ücret Uygulamaları Zirvesi

PERSONEL ÖZLÜK İŞLERİ, BORDRO ve ÜCRET UYGULAMALARI ZİRVESİ Personel Özlük İşleri, Bordro ve Ücret Uygulamaları Zirvesi

20 Nisan 2013 450 TL+KDV % 8 LARESPARK-TAKSİM (kontenjanı sınırlıdır) www.akademikplatform.com.tr

09:00 - 09:30

Tanışma Yerleşme

09.30-10.15 1.OTURUM

*

ü İŞ SÖZLEŞMESİ ÇEŞİTLERİ

ü BELİRLİ ve BELİRSİZ İŞ SÖZLEŞMELERİ

ü TAM-KISMİ SÜRELİ İŞ SÖZLEŞMELERİ

ü İŞ SÖZLEŞMELERİNİN SONA ERMESİ VE İŞ GÜVENCESİ

ü KIDEM ve İHBAR ÖNELLERİ, TAZMİNATLARI ve HESAPLANMASI

Doç. Dr. Erdem ÖZDEMİR Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi

10.15-10.30

Kahve Arası

10.30-11.15 2.OTURUM

*

ü ÜCRET BORDROLARI

ü ÜCRET ŞEKİLLERİ VE ÜCRETİN ÖDENMESİ

Doç. Dr. Erdem ÖZDEMİR Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi

11.15-11.30

Kahve Arası

11.30 - 12.30 3.OTURUM

*

ü İŞ YASASI ve SGK UYGULAMALARINDA ULUSAL ve ULUSLARARASI BORDRO YÖNETİMİ

ü İSTİHDAMDA DEVLET TEŞVİKLERİ

Prof. Dr. Nurşen CANİKLİOĞLU Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi

12.30-13.30

Öğle Yemeği

13.30-14.15 4.OTURUM

ü FAZLA MESAİ UYGULAMALARI

ü TELAFİ ÇALIŞMASI, DENKLEŞTİRME SÜRELİ ÇALIŞMA

Adnan AVCI ÇALIŞMA ve SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI E. İŞ MÜFETTİŞİ BÖLGE MÜDÜRÜ

14.15-14.30

Kahve Arası

14.30-15.15 5.OTURUM

ü ULUSAL BAYRAM, GENEL TATİL,HAFTA TATİLİ

ü EKSİK GÜN BİLDİRİMİ, RAPORLU SÜRELER

Adnan AVCI ÇALIŞMA ve SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI E. İŞ MÜFETTİŞİ

BÖLGE MÜDÜRÜ

15.15-15.30

Kahve Arası

15.30-16.30

ü ÖZLÜK DOSYALARI ve YASAL SORUMLULUKLAR

Mustafa ÇAĞLAYAN SİMPAŞ GYO A.Ş. PERSONEL YÖNETMENİ

İş Sağlığı ve Güvenliğinde İşyeri Tehlike Yönetimi Zirvesi

18 Mayıs 2013 450 TL+KDV % 8 LARESPARK-TAKSİM

(kontenjanı sınırlıdır)

09:30 - 10:00

Tanışma ve Yerleşme

10.00 - 11.00

İŞ YERİNDE TEHLİKE BELİRLEME ve RİSK DEĞERLEME

* Risk Değerlendirme Sistematiği

* Tehlikelerin Belirlenmesi, Kontrol ve Önlem

* Tehlike Belirleme, İzleme Ölçme ve Güncelleme

ENDER ERİZ İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI

11.00 - 11.15

Kahve Arası

11.15 - 12.30

ÇALIŞANLARIN SAĞLIK GÖZETİMİ NELERİ KAPSAMAKTADIR?

* Periyodik Sağlık Kontrolleri

* İşyeri Ortam Ölçümleri

Cemal KOZACI İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI

12.30 - 13.30

Öğle Yemeği

13.30 - 14.30

ACİL DURUM YÖNETİMİ

* Yangın, Deprem, Terör, Salgın Hastalıklar vd. Acil Durumlara Karşı Hazırlık

* İş Yeri Kazalarında Müdahale Gerektiren Durumlar İçin Alınması Gereken Tedbir ve Hazırlıklar

Cemal KOZACI İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI

14.30-14.45

Kahve Arası

14.30 - 15.30

İŞYERİ BAKIM ve PERİYODİK KONTROLLER

* İşyerlerinde Bakım Onarım Planlaması

* Periyodik Kontrollerde Kapsam ve Planlama

Kemal ÜÇÜNCÜ İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI

15.45-16.00

Kahve Arası

15.30 - 16.00

*

* GENEL DEĞERLENDİRME

Önemli Bilgiler

Kişi Başı Katılım 450 TL+KDV % 8 LARESPARK/TAKSİM

Çay, kahve, ikramlar, öğle yemeği ve malzemeler ücrete dahildir

Katılım için kayıt formu doldurulması gerekmektedir.

Ayrıntılı Bilgi İçin 0 216 372 16 52 nolu telefondan veya info@akademikplatform.com.tr adresinden bizim ile iletişime geçebilirsiniz.

UZMANLIK PROGRAMLARIMIZ

EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ UZMANLIK PROGRAMI DIŞ TİCARET UZMANLIK PROGRAMI İNSAN KAYNAKLARI UZMANLIK PROGRAMI ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI UZMANLIK PROGRAMI SOSYAL GÜVENLİK UZMANLIK PROGRAMI FİNANS YÖNETİMİ UZMANLIK PROGRAMI

Uzmanlık Programları MEB Sertifikalıdır.

Detaylar için tıklayınız