Yönetici Asistanlığı Uzmanlık Programı

Title: Yönetici Asistanlığı Uzmanlık Programı
Facebook sayfamızı beğenerek ücretsiz eğitim hakkı kazanabilirsiniz.

PROFESYONEL SEKRETERLİK VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI UZMANLIK PROGRAMI

22-23 Aralık 2012 / Taksim Elite World Otel

Eğitmen: Yrd. Doc. Dr. Nuran Öztürk

Program İçeriği:

Sekreter ve Yönetici Asistanlarının Örgütteki Yeri ve Önemi
Sekreter Kavramı, Sekreterlik Mesleği, Sekreterlik Mesleğinin En Üst Düzeyi: Yönetici Asistanlığı, Sekreterlerin Görev ve Sorumluluklarına Genel Bakış, Sekreterin Kişilik Özellikleri ile Başarı İlişkisi, Sekreterin Mesleki Özellikleri

Büroda Etkili İletişim
Büroda İletişimin Yeri ve Önemi, İletişim Kavram ve Süreci, Sözlü İletişim, Yazılı İletişim, Sözsüz İletişim, Yazılı İletişimin Sözlü İletişiminden Farklılıkları, Etkili İletişim Engelleri

Telefonun Büro İletişimindeki Yeri ve Önemi
Telefonla Konuşmalarında Temel İlkeler , Gelen Telefonları Karşılama, Her Arayana Beklenen Bir Misafir Gibi Davranma, Arayanın İhtiyaçlarını Anlama, Duygusal Yansımayı Önleme, Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma, Profesyonel Nezaket, Soru Sorma Teknikleri, Mesaj Alma, Telefon Protokolü, Cep Telefonları İle Görüşme İlkeleri, İngilizce Telefon Görüşmesi Kalıpları

Yöneticinin İş Takvimini Belirleme ve Ziyaretçilerle İlgilenme
Randevu Saptama İlkeleri, Ziyaretçilerle İlgilenme, Randevulu Ziyaretçi, Randevusuz Ziyaretçi, Bekletmek Gerekirse, Yönetici Ziyaretçiyi Tanımıyorsa

İş Yazışmaları
İş Yazılarının Özellikleri, İş Yazılarının Bölümleri, İş Yazıları Türleri ve Kendilerine Özgü İçerikleri, Özgeçmiş Hazırlama, Raporlarda Bulunması Gereken, Temel Bölümler

Toplantı Düzenlemeleri
İletişim Aracı Olarak Toplantılar, Toplantıların Amacı, Toplantı Türleri, Toplantı Düzenlemede Sekreterin Görevleri, Toplantı Tutanağı Hazırlama

Seyahat Düzenleme
Seyahat Düzenlemede Sekreterin Görevleri, Rezervasyonlar, Seyahat Programının Hazırlanması, Uluslararası Seyahat Konuları, Yönetici İş Seyahatindeyken Dikkat Edilecek Hususlar, Planlanan, Seyahatin İptali, Ödül Seyahatleri

Dosyalama ve Arşivleme
Belge-Bilgi İlişkisi, Karar Verme-Belge İlişkisi, Yöneticilerin İhtiyaç Duydukları Bilgi Türleri, Dosyalama Sistemleri, İyi Bir Dosyalama Sisteminin Özellikleri, Arşivleme, Yeni Bir Dosyalama Sistemi Geliştirme

Takım Çalışması, Yönetici ile Üretken Bir Takım Oluşturma
Takım Çalışmasının Üstünlükleri, Yöneticiyi Tanıma, Yöneticinin Amaçlarını Bilme, Yöneticiye Öneride Bulunma, Yöneticinin Güçsüz Yönlerini ve Hatalarını Kapatma, Yöneticiye Nasıl "Hayır" Denilir, Şikâyet ve Söylentileri Yöneticiye İletme, Yöneticinin Amiri İle İlişkiler, Yönetici İle Kişisel İlişkiler

Bürolarda Görgü ve Protokol
Temel Görgü ve Protokol Kuralları, Yazılı ve Sözlü İletişimlerde Görgü ve Protokol Kuralları , Büro Görgüsü, Hediye Protokolü

Büroda Zaman Yönetimi
Zamanın Kontrolü, Zaman Yönetimi, Zaman Tuzaklarını Tanıma, Zaman Tuzaklarıyla Baş Etme, İş Önceliklerinin Belirlenmesi

Giyim, İlk İzlenim ve İmaj
İlk İzlenim, İş Yaşamında Başarılı Giyim İlkeleri, Doğru Aksesuar Seçimi, İş Yaşamında Makyaj İlkeleri, İmaj Kıran Faktörler, Protokole Uygun Giyim İlkeleri

Sekreterlik Etik İlkeleri

Beden Dili

Kayıtları Devam Eden Diğer Eğitim Programları

  • 13 Aralık İnsan Kaynakları Uzman ve Yöneticileri İçin Psikolojik Profilleri Tanıma Teknikleri

  • 13-14 Aralık Yeni Türk Ticaret Kanunu Kapsamında UFRS / TFRS / TMS Uygulamaları

  • 15 Aralık Zor İnsanlarla ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma, Stres Yönetimi, İş Yaşamında Zorlukların ve Zor İnsanların Analizi

  • 15-16 Aralık Geniş Kapsamlı Satınalma Yönetimi

  • 16 Aralık Müşteri Kaybı Yaşanmadan Alacakların Hızlandırılması ve Tahsilat Zorluklarının Çözümü

  • 16 Aralık Global Satışta Fark Yaratma Sanatı ve Kar Kalitesi Sağlama Yolları

  • 16 Aralık Yeni Türk Borçlar Kanunu

  • 18 Aralık İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanları İçin Eğitim Planlama - Eğitim İhtiyaç Analizi, Tasarım, Kurgu, Seçim, Uygulama ve Değerlendirme

  • 20 Aralık Gerilla Pazarlama-Ucuz Maliyetle Üstün Getiri (Satışta Yaratıcı Zeka)

  • 21 Aralık Güzel Konuşmayı Biliyorsanız Her Şeyi Satabilirsiniz (Satış Sürecinde Dinleme, Diyalog Yaratma, Soru Sorma, Yanıtlama ve Akıllı Konuşma)

  • 22 Aralık Yeni İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası ve İşletmelere Etkileri; Muhtemel Problemler ve Çözümler

  • 22 Aralık İleri Satışta Güncel Ulusal ve Uluslararası Finans - Ekonomi Koşul ve Verilerine Göre İkna Teknikleri

  • 22-23 Aralık Uygulamalı Satış Akademisi "Satışın Uzmanlığı Satış Akademisi'nde Öğrenilir"

  • 22-23 Aralık Yeni Türk Ticaret Kanunu Kapsamında UFRS / TFRS / TMS Uygulamaları

  • 23 Aralık Yargıtay Kararları İle İş Güvencesi Hükümleri - İşten Çıkarma ve Sonuçları

  • 23 Aralık Finansçı Olmayanlar İçin Finans Yönetimi

  • 24 Aralık Noel Baba Satış Teknikleri - İleri Satışta Efsane Satışçı Olmak

  • 25 Aralık Sıcak Satış ve Plasiyer Satışçı (Perakende Dağıtım ve Rut Sistemleri)

  • 26 Aralık Satış Profesyonelinin Satış Profiline Göre Satışta İkna ve Müzakere

  • 27 Aralık Pazarlama Operasyon Planlama ve Uygulama (Yeni Ürün / Marka Lansmanı, Kanal Seçim ve Esnek Fiyatlandırma, Taktik Promosyon ve MPR)

Eğitim programlarıyla ilgili detaylı bilgi ve katılım için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Mavi Eğitim ve Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.

Tel: 0216 422 93 43 (pbx) Faks: 0216 422 93 46