SATINALMA VE PAZARLIK YONETIMI / 26 - 27 ARALIK - ISTANBUL

26 - 27 ARALIK 2009
İSTANBUL

SATINALMA VE PAZARLIK YÖNETİMİ

Sertifika Programı
Ref:DSS12İ

AMAÇ
Küresel rekabet ortamında satın alma faaliyetleri işletmeler için stratejik bir önem arz etmektedir. Bu kapsamda yurtiçi ve uluslararası tedarikçilerin bulunmasından pazarlık süreçlerine, tedarikçi ilişliklerinden satın alma pazar araştırmasına kadar bir dizi faaliyet sürekli etkileşim halindedir. Satın alma yönetimi seminerinin amacı, satın alma süreç ve dinamiklerinin işletme rekabet avantajının sağlanmasında doğrudan rol oynadığını vurgulamaktadır.

PROGRAMIN İÇERİĞİ

. Satın alma Kavramı ve Satın alma Yönetimi Çerçevesi
. Küresel Rekabet Ortamında İşletme Satın alma Faaliyetlerinin Değişen Rolü
. Stratejik Satın alma ve Malzeme Yönetimi
. Satın alma Planlaması
. İşletme Hedef ve Amaçlarıyla Satın alma Faaliyetlerinin Uyumu
. Satın alma ve Kalite İlişkisi
. Satın alma Departmanının Organizasyonu
   - Satın alma Bölümünün İşletme İçerisindeki İşlevi
   - İşletme Organizasyon Şemalarında Satın alma Departmanının Yeri ve Dünyadan Örnekler
   - Prosedürler ve Bilgi Akışları
   - Satın alma Yönetici ve Çalışanlarının Nitelikleri
   - Satın alma Yöneticisinin Sorumluluk Alanları
. Satın alma Bölümü için Performans Kriterleri (KPI) ve Ölçümlemesi
. Tedarikçi İlişkileri Yönetimi (SRM)
. Tedarikçi Hayat Eğrisi
. Tedarikçi Seçimi, Tedarikçi Değerlemesi ve Tedarikçi İlişkileri
   - Araştırma, Bütçe, Değerleme ve Raporlama, Tedarikçinin Mevcut Durumu, Teslimat Kapasitesi, Süreçler, Teknolojik Seviye, Finansal/ Ticari Seviye, Sürdürülebilirlik, Tedarikçi Kültürü ve Profesyonellik
. Fiyat Analizleri
. Satın alma Sözleşmeleri
. Satın alma Süreçlerinde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
. Satın almada Pazarlık Süreci
   - Pazarlık Kavramı, Pazarlık Planlaması, Pazarlığa Hazırlanma
   - Teklif Alma ve Değerlendirme, Pazarlıkta Başarı ve Başarısızlık Faktörleri, Pazarlık Sürecinde Etkin İletişim
. Satın almada Profesyonellik ve Etik
. Satın alma - Lojistik Operasyonları ve Tedarik Zinciri Yönetimi
. Uluslararası Satın alma ve Dış Ticarette Teslim Şekilleri (Incoterms) Ara yüzü
. İşletme Kaynak Planlaması (ERP)
. E-Satın alma;
   - İnternet Tabanlı Satın alma ve Pazar Araştırması
   - İşletmeler Arası Elektronik Ticaret (B2B)
. ISO 9000 Satın alma Standartları, Toplam Kalite Yönetimi ve Yeşil Satın alma
. Örnek Olay (vaka) Çalışmaları

EĞİTİMCİ
Doç.Dr.Kemal Güven GÜLEN

KATILIMCI PROFİLİ
Şirketlerin yönetim kadroları, satın alma yöneticileri, ihracat ve ithalat yöneticileri, tedarik zinciri yöneticileri, lojistik yöneticileri ve kariyer planında yönetici olanlar.

YÖNTEM
Eğitim sadece teorik çerçeve içerisinde düşünülmeyip, iş hayatından uygulamadan örnekler ve vak'alar yardımıyla zenginleştirilmiş bir içerikle hazırlanmıştır. Eğitim konuları interaktif olarak katılımcılarla paylaşılacak, uygulamalarla da pekiştirilecektir.

SÜRE
2 Gün - CMT.ve PZ.(09.30-16.30) Öğlen Yemek 12:30

***SON KATILIM 24.12.2009 PERŞEMBE GÜNÜ SAAT 17.00'DİR.***
*ERKEN KAYIT AVANTAJI 18.12.2009 CUMA GÜNÜ SAAT 17.00'DİR.*

EĞİTİME KATILIMCI SAYISI SINIRLIDIR.

ÖDEME ŞEKLİ
. Sertifika Programının katılım bedeli 450 TL + KDV (%18).Son katılım 24.12.2009 Perşembe günü.
. 18.12.2009 Cuma günü ERKEN KAYIT AVANTAJI %10 İNDİRİM uygulanmaktadır.
. Aynı kurumdan 2 veya daha fazla katılımcı olduğunda %10 GRUP İNDİRİMİ uygulanmaktadır.
. EFT veya HAVALE yapılacak banka hesap bilgileri için lütfen irtibata geçiniz.
. İsteyen katılımcılara; Kredi Kartı ile peşin veya BONUS, WORLD CARD , CARD FİNANS ve MAXIMUM KART kredi kartı ile 6 taksit şeklinde ödeyebilme imkanı ( Taksitli ödeme seçeneğinde erken kayıt indirimi uygulanmamaktadır ).

EĞİTİM
. Sürmeli Hotel İSTANBUL ***** 'de gerçekleştirilecektir. http://www.surmelihotels.com
. Şehir dışında katılımcılarımız konaklama için bizi arayabilirsiniz.
. Eğitime katılım, AVRASYA GLOBAL sertifikası ile belgelendirilecektir.
. Sertifika Dağıtımı 27 ARALIK günü yapılacaktır.
. Katılım Bedeline Ara İkramlar, Öğle Yemeği, Eğitim ve Eğitim Notları, Sertifika Dahil; KDV, Konaklama ve Ulaşım Bedeli Hariçtir.
. Kayıt için Etkinlik Katılım Formu doldurulması gerekmektedir.
. Eğitimlerimizde ISO 9001 standartlarımız uygulanmaktadır.
. Kurumunuza ve çalışanlarına ÖZEL HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİMİZ ve AVANTAJLARI için lütfen arayınız.
. Eğitmenimizin cv 'sini isteyebilirsiniz.
. Detaylı Bilgi İçin Lütfen Arayınız.

AVRASYA GLOBAL Eğitim Sağlık Hizmetleri Danışmanlık İth.İhr.San.ve Tic.A.Ş
Metropol Center Gn.Ali Rıza Gürcan Cad.No:31 K:8 Ofis:31 Merter - İST.

Tel: 0212 483 3 440 Pbx
Fax : 0212 310 2 424 & 483 3 454
Eğitim Hizmetleri : Dahili 16
wwwaglobalcomtr  &  egitim @aglobalcomtr