Re: Debian Wiki'deki L10N/Turkish Sayfası

On 02-08-2015 16:51, Gün Göksu wrote:
Merhaba,

Listeye bayağı bir süredir üyeyim, niyetim çevirilerde aktif rol almak idi, mümkün olmadı. Bence açık kaynak kullanımını artırmak açısından en büyük sıkıntılardan biri Türkçe arayüzdeki eksiklikler (diğeri tanıtım). Bu konudaki çalışmalarınızı çok taktir ediyorum. Harcanan emek ciddi boyutlarda.
Yol alındığını görmek de çok hoşuma gidiyor.
Bu emailli yazmamdaki neden, bunu paylaşmak idi.

Bu arada haftaya Ankara'da olacağım, Kahve ısmarlamak isterim.

Sevgiler.

Gün.

Çok teşekkür ederiz. Bizlerin motivasyonumuzu kaybetmememizi sağlayan sizlerin gösterdiği takdir ve teşekkürdür.
İleride aktif rol almayı tekrar düşünürseniz kapımız sizlere her zaman açık.