Re: packages.debian.org

Onur çok teşekkürler.
Volkan senin de ellerine sağlık tekrar.

Ya da/ veya konusu beni de epey düşündürdü bu çeviride, hatta bir ara tutarlılık adına hepsini tek birine çevirmeyi de düşündüm ancak sonradan vazgeçtim. Ben 'ya da'yı daha çok XOR, 'veya'yı da OR şeklinde düşünüyordum ki senin bahsettiğin TDK açıklamasıyla da bir miktar örtüşüyormuş.

Bu durumda sanırım "ya da", "either ... or ..."un birebir karşılığı oluyor. Bundan sonra dikkat etmekte fayda var.

(Volkan'a Not: Volkan, Launchpad'deki Synaptic çevirisinde birkaç değişiklik yaptım, onaylayabilir misin?)