Re: Bir kaç web sayfası çevirisi

releases/index sayfasını da çevirdim.

Ekteki arşiv içerisindeki çeviriler:

  debian-tr/webwml/turkish/distrib/index.wml
  debian-tr/webwml/turkish/distrib/netinst.wml
  debian-tr/webwml/turkish/CD/index.wml
  debian-tr/webwml/turkish/CD/http-ftp/index.wml
  debian-tr/webwml/turkish/CD/netinst/index.wml
  debian-tr/webwml/turkish/releases/index.wml
  debian-tr/webwml/turkish/intro/about.wml
  debian-tr/webwml/turkish/support.wml
  debian-tr/webwml/turkish/News/index.wml

Hepsinin hataları giderilmiş test edilmiştir. Sadece CD/http-ftp/index.wml den
html dosyası yartılamıyor, mirror dizinine mirror_list.pl kopyalanması gerekli
bunu da belirteyim sakatlık çıkmasın.