Debian web sayfası çevirileri

Arkadaşlar,

Debian-L10n-Turkish listesinde kayıtlı 147 kişi gözüküyor ancak debian.org web sitesinin Türkçe çevirileri oldukça eski. Yıllar önce bizim yaptığımız çeviriler de eski kaldı ve kaldırıldı, Türkçe açısından oldukça kötü bir halde görünüyor site.

Özellikle çeviri işine vakit ayırabilecek, öğrenci arkadaşlarımızdan destek bekliyorum. Sayfaların çevirilme sistemi ile yaşayabilecekleri teknik sıkıntılarda destek olmaya hazırım.
Örnek olması için ana sayfayı hızlıca çevirip gönderdim, ancak çeviri işlemi için sürekli vakit bulmam zor; başka gönüllü arkadaşlara ihtiyacımız var.

Lütfen bu konuda hevesli olanlarımız bir yanıt versin, ayda kaç saat bu işe vakit ayırabileceklerini belirtsinler, beraber çeviri işini nasıl yapacağımızı kararlaştıralım. Hatta bunu
sistematik bir şekilde yapmanın yollarını bulalım, gerekirse ufak yardımcı programlar hazırlayalım ve sürdürülebilir bir işe çevirelim. Belirli zamanlarda hareketlenen bir olgu değil,
sürekli güncel olması gereken türden bir şey bu ve Türkiye'de yeterince Debian kullanıcısı olduğunu düşünüyorum; 2000 yılında çok daha azdı kullanıcı sayısı ama daha çok işler
yapılmıştı; şimdi çok daha fazlası yapılabilir, biraz örgütlenmek gerekiyor.

İlgili arkadaşlardan yanıt bekliyorum.

--
Murat Demirten