Re: [RFR] debian-installer://trunk/packages/po/sublevel3/tr.po

* Mert Dirik [2008-08-18 19:02:12+0300]
> [...]
>
> Teşekkürler
>

> #. Type: string
> #. Description
> #. :sl3:
> #: ../mdcfg-utils.templates:12001
> msgid "The layout must be n, o, or f (arrangement of the copies) followed by a
> number (number of copies of each chunk). The number must be smaller or equal to
> the number of active devices."
> msgstr "Düzen, ardından bir sayı gelen (her bir yığındaki kopya sayısı) n, o ya
> da f harflerinden biri olmalıdır. Sayı, etkin aygıtların sayısından küçük ya da

Bir sonraki çeviriyle daha uyumlu olmasına dikkat ederek şöyle çevirdim...

msgstr "Düzen, ardından (her bir yığındaki kopya sayısıyla ilişkili) bir sayı
gelen, (kopya düzenini belirtir) n, o ya da f harflerinden biri olmalıdır. Sayı,
> [...]

> "     device so duplicate blocks are on different devices."
> msgstr ""
> "Harf, kopyaların sayısını belirtir:\n"
> " n - yakın kopyalar: Multiple copies of one data block are at similar\n"
> "     offsets in different devices.\n"
> " f - uzak kopyalar: Multiple copies have very different offsets\n"
> " o - offset copies: Rather than the chunks being duplicated within a\n"
> "     stripe, whole stripes are duplicated but are rotated by one\n"
> "     device so duplicate blocks are on different devices."

Zor çeviri...  şöyle bir şey olabilir mi?

msgstr ""
"Kopyaların düzenini belirten harf:\n"
" n - yakın kopyalar: Bir veri öbeğindeki çoklu kopyalar farklı\n"
"     aygıtlarda birbirine yakın uzaklıklarda konumlanmış\n"
" f - uzak kopyalar: Çoklu kopyalar birbirinden çok farklı\n"
"     uzaklıklarda konumlanmış\n"
" o - göreli kopyalar: Tek bir şerit içinde yığınların çoğaltılması\n"
"     yerine tüm şeritler döngüsel şekilde her bir aygıta paylaştırılarak\n"
"     çoğaltılmış, öyle ki çoğaltılan kopyaların her biri farklı aygıtlarda."

Burada "göreli kopya" yerine doğrudan "ofset kopya" da olabilir...

--
roktas