Re: [RFR] po-debconf://{axyl,canna,debian-edu-install,ejabberd,glibc,libwiki-t oolkit-perl,silc-server}/tr.po

merhaba arkadaşlar, yeni linux kullanıcısıyım. bu gönderdiğiniz
maillerden bir şey anlamıyorum. nedir bunlar, işşimize yarar bir şey
mi? (yani yeni kullanıcılar için yararlı mı?)
tesekkurler iyi calismalar