Debian Installer çevirileri

Merhaba,

Listede de gördüğünüz gibi önceki gün Christian Perrier'ın tavsiyesi üzerine
Debian Installer çevirilerine yardımcı olmaya karar verdim. Başlamadan önce
birkaç sorum olacak.

1. debian-installer çevirileriyle uğraşan Recai Bey'den başka kimse var mı?
Varsa kimler?

2. SVN'e yazma erişimini nasıl elde edeceğim? Alioth hesabı açtım. Başka ne
yapmalıyım? (http://www.debian.org/devel/debian-installer/svn adresinde proje
geliştiricilerine mail atmak gerektiği yazıyor, fakat Christian Perrier çeviri
koordinatörü olduğuna göre o da bu yetkiyi verebilir mi?)

3. Çeviriler için "Debian Installer Internationalization and Localization Guide"
 de anlatılanların dışında bilmem gereken şeyler (incelikler, tavsiyeler,
Türkçe'ye özel şeyler vb.) var mı?

Teşekkürler