yine java ve yine ben

selamlar arkadaşlar

ben kısa süre önce yine javayı kurmaya çalışmış ve sonunda kurmuştum.  ama pc yi başka bir sorundan dolayı  yeniden kurmak zorunda kaldım . ve şimdi tekrar javayı kuramıyorum. şu adresden

http://wiki.osuosl.org/display/DEV/Java+on+Debian?focusedCommentId=4442

 en son kurmayı başarmıştım. yine bunları deniyorum. ama beceremedim. adresdeki maddelerden 7. ye kadar problem yok. ama 7. madde de  "unzip j2sdk-1.4.2-doc.zip" komutundaki j2sdk-1.4.2-doc.zip isimli dosya bende yok. nereden bulucam bu dosyayı ?? bu dosyayı bulamadım. Bende 7-8- 9. maddeleri atlıyorum.(geçen sefer de öyle yapmıştım olmuştu.)   12. maddeye geldiğimde update-java-default.sh dosyasını çalıştırıyorum. sonra 17.maddki uygulamaları yapınca  işlem sorunsuz bitiyor. hiç bir hata mesajı yok yani.. ama komut satırından javac yazdığımda geçersiz komut hatası alıyorum. nere de hata yapıyorum acaba yardım ederseniz iyi olacak...

kolay gelsin...