Re: Çeviri

[Bu tip oneriler icin yerellestirme listesini kullanirsak daha uygun
olur kanaatindeyim.]

* Recai Oktas [2005-03-31 12:01:19+0300]
> * Mehmet Turker [2005-03-31 11:46:46+0300]
Bunu cevirmiyoruz, dalginliga gelmesin diye belirtiyorum.

> Maalesef Ingilizce ozgun halini kotu yazmislar yine.  Cikardigim anlama
> gore su ceviri uygun gozukuyor:
>
>     Elle (sembolik baglarla) ayarla

Burada parantez kullanimi istege bagli bir ceviriyi gostermiyor,
onerdigim cevirinin butunu bu cumle.  Tam cumle kullanildiginda
secenek alanina sigmiyor.  Boyle durumlarda benim basvurdugum bir
numaradir bu.  Eger ekranda yeterli yer varsa soyle de olabilir:

    Sembolik bag kullanarak elle ayarla