Re: debian reference

[Kusura bakma Ahmet, islerim bugunlerde biraz yogun.]

* Ahmet Soyata [2004-08-29 20:32:38+0300]
> Hım debian-reference-tr paketi için debian reference i çevireyim mi
> demiştim.Recai abi senden de onay bekliyorum.Bu arada livejournal da
> blog açmışsın. Ben oaraya yazan drivel diye bir gnome programını
> kullanıyorum sanırım gnome-blog dan iyi.Onu da deneyebilirsiniz.

Tabiiki cevirebilirsin.  Bir baska oneri "Debian-installer Guide"
olabilirdi,  diledigini secebilirsin.  Sayet cevirileri Subversion
uzerinden yapmak istiyorsan nihai kararini bildir, o belgeyi Alioth
d-l-t deposuna koyabilirim.